Top LeaderBoard

יום ראשון, 22 ביולי 2012

.Purple Haze Jimi Hendrix
ג'ימי הנדריקס - ערפל סגול.



Purple Haze all in my brain,
ערפל סגול ממלא את ראשי,
lately things don't seem the same.
לאחרונה הדברים אינם נראים אותו דבר.
actin' funny but I don't know why,
מתנהג מוזר אך איני יודע מדוע,
scuse me while I kiss the sky.'
סלחו לי בעוד אני מנשק את השמיים.

Purple Haze all around,
ערפל סגול מסביב,
don't know if I'm coming up or down.
איני יודע אם אני עולה או יורד.
Am I happy or in misery?
האם אני מאושר או בצער?
.Whatever it is, that girl put a spell on me
מה שזה לא יהיה, הנערה ההיא כישפה אותי.

Help me, help me;
עזרו לי, עזרו לי;
Oh no, no.
הו לא, לא.



Purple Haze all in my eyes,
ערפל סגול ממלא את עיניי,
don't know if it's day or night.
איני יודע אם זה יום או לילה.
you've got me blowing, blowing my mind.
העפת לי, העפת לי את המח.
?is it tomorrow or just the end of time
האם כבר מחר או שהגיע הקץ?

Help me,
עזרו לי,
Oh yeah.
הו כן.
Oh no, no;
הו לא, לא;
Help me,
עזרו לי,
Can't go on like this.
לא יכול להמשיך כך.
Oh no…

תגובה 1: