Top LeaderBoard

יום שני, 29 באפריל 2013


Billy Joel – Honesty.

בילי ג'ואל – כנות.                        




If you search for tenderness,

אם אתה מחפש חמימות,


;It isn't hard to find

זה לא קשה למצוא;


.You can have the love you need to live

אתה יכול למצוא את האהבה שאתה צריך בכדי לחיות.



,But if you look for truthfulness


אך אם אתה מחפש אמת,


;You might just as well be blind

עדיף שתהיה עיוור;


.It always seems to be so hard to give

זה תמיד נראה כה קשה לתת.                                                                                                                             
                                                          
                  
            
                                                                               
Honesty is such a lonely word,

כנות היא מילה כה מיותמת,


.Everyone is so untrue

כולם כה לא אמיתיים.


,Honesty is hardly ever heard

כנות בקושי אפשר למצוא,


.And mostly what I need from you

וזה הדבר שאני הכי צריך ממך.




I can always find someone,
אני תמיד יכול למצוא מישהי,


;To say they sympathize

שתאמר שהיא מבינה אותי;


.If I wear my heart out on my sleeve

אם אני שופך את ליבי.



,But I don't want some pretty face


אך איני רוצה פנים יפות,


;To tell me pretty lies

שיספרו לי שקרים יפים;


.All I want is someone to believe

כל מה שאני רוצה זה מישהי להאמין בה.



,Honesty is such a lonely word
 
כנות היא מילה כה מיותמת,


.Everyone is so untrue

כולם כה לא אמיתיים.


,Honesty is hardly ever heard

כנות בקושי אפשר למצוא,


.And mostly what I need from you

וזה הדבר שאני הכי צריך ממך.




,I can find a lover

אני יכול למצוא מאהבת,


.I can find a friend

אני יכול למצוא חברה.


,I can have security

אני יכול למצוא ביטחון,


.Until the bitter end

עד לסוף המר.



,Anyone can comfort me


כל אחת יכולה לנחם אותי,


;With promises again

עם הבטחות שוב;


.I know, I know

אני יודע, אני יודע.




When I'm deep inside of me,

כשאני עמוק בתוך עצמי,


;Don't be too concerned

אל תהיי מודאגת מידי;


.I won't ask for nothin' while I'm gone

לא אבקש כלום בלכתי.



,But when I want sincerity


אך כשאני רוצה רצינות,


;Tell me where else can I turn

אמרי לי לאן אני יכול לפנות;


.Cause you're the one that I depend upon`

כי את היא האחת שעליה אני סומך.



,Honesty is such a lonely word


כנות היא מילה כה מיותמת,


.Everyone is so untrue

כולם כה לא אמיתיים.


,Honesty is hardly ever heard

כנות בקושי אפשר למצוא,


.And mostly what I need from you

וזה הדבר שאני הכי צריך ממך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה