Top LeaderBoard

יום שלישי, 30 באפריל 2013


Blue & Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word.

בלו (כחול) ואלטון ג'ון – נראה שסליחה היא המילה הקשה ביותר.




(sorry seems to be the hardest word)


(נראה שסליחה היא המילה הקשה ביותר)


,What do I got to do to make you love me


מה עליי לעשות לגרום לך לאהוב אותי,


?What do I got to do to make you care

מה עליי לעשות שיהיה איכפת לך?


,What do I do when lightning strikes me

מה אני עושה כשברק מכה בי,


?And I wake to find that you're not there

ואני מתעורר ומגלה שאינך שם?


,What I gotta do to make you want me


מה עליי לעשות לגרום לך לרצות אותי,


?What do I gotta do to be heard

מה עליי לעשות בכדי להישמע?


;What do I say when it's all over, babe

מה אני אומר כשהכל ניגמר, מותק;


.Sorry seems to be the hardest word

נראה שסליחה היא המילה הקשה ביותר.                                                                                                             



                        It's sad, so sad; 

זה עצוב, כה עצוב;


 ;It's a sad, sad situation

זה מצב עצוב;


.And it's getting more and more absurd

וזה נעשה יותר ויותר מוזר.



;It's sad, (so sad) so sad

זה עצוב, (כה עצוב) כה עצוב;


?Why can't we talk it over

מדוע איננו יכולים לדבר על זה?


Oh, it seems to me;

הו, נראה לי;


.That sorry seems to be the hardest word

שסליחה היא המילה הקשה ביותר.                                                                           



What do I do to make you want me,

מה עליי לעשות לגרום לך לרצות אותי,


?What do I gotta do to be heard

מה עליי לעשות בכדי להישמע?


,What do I say when it's all over

מה אני אומר כשהכל ניגמר,


.Sorry seems to be the hardest word

נראה שסליחה היא המילה הקשה ביותר.



It's sad, (so sad) so sad;

זה עצוב, (כה עצוב) כה עצוב;


;It's a sad, sad situation

זה מצב עצוב;


.And it's getting more and more absurd

וזה נעשה יותר ויותר מוזר.



;It's sad, (so sad) so sad

זה עצוב, (כה עצוב) כה עצוב;


?Why can't we talk it over

מדוע איננו יכולים לדבר על זה?

Oh, it seems to me;

הו, נראה לי;


.That sorry seems to be the hardest word

שסליחה היא המילה הקשה ביותר.


,What do I do to make you love me


מה עליי לעשות לגרום לך לאהוב אותי,


?What I gotta do to be heard

מה עליי לעשות בכדי להישמע?


?What do I do when lightning strikes me

מה אני עושה כשברק מכה בי?


,What have I gotta do


מה עליי לעשות,


;What have I gotta do

מה עליי לעשות;


?When sorry seems to be the hardest word

כשסליחה נראית המילה הקשה ביותר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה