Top LeaderBoard

יום שני, 9 בספטמבר 2013


David Guetta – Without You ft. Usher.

דייויד גואטה – בלעדייך. בהשתתפות אשר.




I can't win, I can't reign;

איני יכול לנצח, איני יכול לשלוט;
 
I will never win this game;

לעולם לא אנצח;
Without you, without you.

בלעדייך, בלעדייך.





I am lost, I am vain;

אני אבוד, אני  חסר ערך;

I will never be the same;

לעולם לא אהיה אותו דבר;


Without you, without you.
בלעדייך, בלעדייך.



I won't run, I won't fly;


לא ארוץ, לא אתנוסס;

I will never make it by;

לעולם לא אסתדר;

Without you, without you.
בלעדייך, בלעדייך.




I can't rest, I can't fight;

איני יכול לנוח, איני יכול להילחם;

All I need is you and I;

כל שאני צריך זה אני ואת;


Without you, without.... You!
בלעדייך, בלעדיי...ך!



Oh oh oh

הו הו הו

You you you

בלעדיי

Without
You you you

בלעדייך


Without you...
בלעדייך...




Can't erase, so I'll take blame;

לא יכול למחוק, אז אקח את האשמה;

But I can't accept that we're estranged;

אך איני יכול להסכים שנהיה זרים;


Without you, without you.
בלעדייך, בלעדייך.




I can't quit now, this can't be right;

איני יכול לעזוב עכשיו, זה לא יהיה בסדר;

I can't take one more sleepless night;

איני יכול לסבול עוד לילה ללא שינה;


.Without you, without you
בלעדייך, בלעדייך.




I won't soar, I won't climb;

לא  אמריא, לא אטפס;

If you're not here I'm paralyzed without you, without you.
אם אינך פה אני משותק בלעדייך, בלעדייך.




I can't look, I'm so blind;

איני יכול להסתכל, אני כל כך עיוור;


Lost my heart, I lost my mind without you without... You!
איבדתי את ליבי, איבדתי את ראשי בלעדייך בלעדיי...ך!




Oh oh oh

הו הו הו

You you you

בלעדיי

Without
You you you

בלעדייך

Without you...
בלעדיך...



I am lost, I am vain;


אני אבוד, אני חסר ערך;

I will never be the same;

לעולם לא אהיה אותו דבר;

Without you, without you, without you.

בלעדייך, בלעדייך, בלעדייך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה