Top LeaderBoard

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013


Suzanne Vega – Luka.

סוזן ואגה – לוקה.                                      



My name is *Luka,
שמי הוא לוקה,

I live on the second floor.

אני גרה בקומה השניה.

I live upstairs from you,

אני גרה מעלייך,


Yes I think you've seen me before.
כן אני חושבת שראית אותי בעבר.



,If you hear something late at night


אם אתה שומע משהו מאוחר בלילה,

Some kind of trouble, some kind of fight.

איזה רעש, איזה ריב.

Just don't ask me what it was,

פשוט אל תשאל אותי מה זה היה,

Just don't ask me what it was;

פשוט אל תשאל אותי מה זה היה;


Just don't ask me what it was.
פשוט אל תשאל אותי מה זה היה.


 
I think it's 'cause I'm clumsy,

אני חושבת שזה בגלל שאני מגושמת,

I try not to talk too loud.

אני מנסה לא לדבר בקול.

Maybe it's because I'm crazy,

אולי זה בגלל שאני משוגעת,


I try not to act too proud.
אני מנסה לא להבליט את עצמי.



They only hit until you cry,

הם רק מרביצים עד שאת בוכה,

 After that you don't ask why.

לאחר מכן אינך שואלת מדוע.

You just don't argue anymore,

פשוט אינך מתווכחת עוד,

You just don't argue anymore;

פשוט אינך מתווכחת עוד;


You just don't argue anymore.
פשוט אינך מתווכחת עוד.


 
Yes I think I'm okay,

כן נראה לי שאני בסדר,

I walked into the door again.

נכנסתי פנימה שוב.

If you ask that's what I'll say,

אם תשאל זה מה שאגיד,

And it's not your business anyway.

וזה לא עניינך בכל מקרה.

I guess I'd like to be alone,

כנראה שאני רוצה להיות לבד,


With nothing broken, nothing thrown.
עם שום דבר שבור, שום דבר מושלך.


 
Just don't ask me how I am,

פשוט אל תשאל אותי איך אני,

Just don't ask me how I am;

פשוט אל תשאל אותי איך אני;

Just don't ask me how I am.

פשוט אל תשאל אותי איך אני.


My name is Luka,

שמי הוא לוקה,

I live on the second floor.

אני גרה בקומה השנייה.

I live upstairs from you,

אני גרה מעלייך,

Yes I think you've seen me before.

כן אני חושבת שראית אותי בעבר.


 
If you hear something late at night,

אם אתה שומע משהו מאוחר בלילה,

Some kind of trouble, some kind of fight.

איזה רעש, איזה ריב.

Just don't ask me what it was,

פשוט אל תשאל אותי מה זה היה,

Just don't ask me what it was;

פשוט אל תשאל אותי מה זה היה;


Just don't ask me what it was.
פשוט אל תשאל אותי מה זה היה.



 And they only hit until you cry,

והם רק מרביצים עד שאת בוכה,

 After that you don't ask why.

לאחר מכן אינך שואלת מדוע.

You just don't argue anymore,

את פשוט לא מתווכחת עוד,

You just don't argue anymore;

את פשוט לא מתווכחת עוד;


You just don't argue anymore.
את פשוט לא מתווכחת עוד.



  בספרדית משוגע/ת.- Loca  *

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה