Top LeaderBoard

יום שני, 17 בדצמבר 2018


David Guetta, Bebe Rexha & J Balvin – Say My Name.
דיוויד גואטה, ביבי רקסה וג'יי באלווין – אמור את שמי.






You've been dressing up the truth,
כיסית את האמת,
I've been dressing up for you;
התלבשתי בשבילך;
Then you leave me in this room, this room.
ואז אתה משאיר אותי בחדר הזה, בחדר הזה.
Pour a glass and bite my tongue,
מוזגת כוס ונושכת את שפתי,
You say I'm the only one;
אתה אומר שאני היחידה;
If it's true, then why you running, you running?
אם זה נכון, אז למה אתה בורח, בורח?
Ooh-woah-oah.
הוו-אווו-הו.




If you're really being honest,
אם אתה באמת כנה,
If you really want this (ooh-woah-oah);
אם אתה באמת רוצה את זה (הוו-אוו-הוו);
Why you acting like a stranger;
למה אתה מתנהג כזר;
What's with your behavior? (Ooh-woah-oah).
איזו התנהגות זו? (הוו-אוו-הוו).




Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
If you love me, let me hear you;
אם אתה אוהב אותי, תן לי לשמוע אותך;
Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
I am dying to believe you.
אני מתה להאמין לך.




I feel alone in your arms,
אני מרגישה לבד בזרועותיך,
I feel you breaking my heart;
אני מרגישה שאתה שובר את ליבי;
Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
If you love me, let me hear you;
אם אתה אוהב אותי, תן לי לשמוע אותך;
Let me hear you.
תן לי לשמוע אותך.




I got darkness in my head,
יש לי חושך בראשי,
Don't believe a word you said;
לא מאמינה לאף מילה שאתה אומר;
Still I let you in my bed, my bed (yeah).
עדיין נותנת לך להיכנס למיטתי, מיטתי (כן).




Got too many different sides,
יש לי יותר מידי צדדים שונים,
Got dishonor in your eyes;
יש חוסר כבוד בעינייך;
Something has to change tonight, tonight, tonight;
משהו חייב להשתנות הלילה, הלילה, הלילה;
Ooh-woah-oah.
הוו-אוו-הוו.




If you're really being honest,
אם אתה באמת כנה,
If you really want this (ooh-woah-oah);
אם אתה באמת רוצה את זה (הוו-אוו-הוו);
Why you acting like a stranger;
למה אתה מתנהג כמו זר;
What's with your behavior? (Ooh-woah-oah).
איזו התנהגות זו? (הוו-אוו-הוו).




Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
If you love me, let me hear you;
אם אתה אוהב אותי, תן לי לשמוע אותך;
Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
I am dying to believe you.
אני מתה להאמין לך.




I feel alone in your arms,
אני מרגישה לבד בזרועותיך,
I feel you breaking my heart;
אני מרגישה שאתה שובר את ליבי;
Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
If you love me, let me hear you.
אם אתה אוהב אותי, תן לי לשמוע אותך.




Yeah, yeah;
כן, כן;
Let me hear you;
תן לי לשמוע אותך;
Yeah, woo, woo, woo;
כן, אוו, אוו, אוו;
Let me hear you;
תן לי לשמוע אותך;
(Eres candela)
Let me hear you
תן לי לשמוע אותך;
(Pa' mi única nena)
Let go, common.
עזוב, בוא.




(ספרדית)





Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
If you love me, let me hear you;
אם אתה אוהב אותי, תן לי לשמוע אותך;
Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
I am dying to believe you.
אני מתה להאמין לך.




I feel alone in your arms,
אני מרגישה לבד בזרועותיך,
I feel you breaking my heart;
אני מרגישה שאתה שובר את ליבי;
Say my name, say my name;
אמור את שמי, אמור את שמי;
If you love me, let me hear you.
אם אתה אוהב אותי, תן לי לשמוע אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה