Top LeaderBoard

יום שני, 18 בפברואר 2019


Garbage – I Think I'm Paranoid.
גארבג' (זבל) - אני חושבת שאני פרנואידית.






You can look but you can't touch,
אתה יכול להסתכל אך אינך יכול לגעת,
I don't think I like you much;
אני לא חושבת שאני אוהבת אותך יותר מידי;
Heaven knows what a girl can do;
אלוהים יודע מה נערה יכולה לעשות;
Heaven knows what you've got to prove.
אלוהים יודע מה אתה צריך להוכיח.




I think I'm paranoid and complicated,
אני חושבת שאני פרנואידית ומורכבת,
I think I'm paranoid, manipulated.
אני חושבת שאני פרנואידית, מתומרנת.




Bend me break me,
כופף אותי שבור אותי,
Anyway you need me;
איך שאתה צריך אותי;
All I want is you.
כל מה שאני רוצה זה אותך.
Bend me break me,
כופף אותי שבור אותי,
Breaking down is easy;
לשבור זה קל;
All I want is you.
כל מה שאני רוצה זה אותך.




I fall down just to give you a thrill,
אני נופלת רק בכדי לרגש אותך,
Prop me up with another pill;
הרם אותי עם עוד כדור;
If I should fail, if I should fold;
אם אכשל, אם אתקפל;
I nailed my faith to the sticking pole.
מיסמרתי את אמונתי למוט הדביק.




I think I'm paranoid, manipulated;
אני חושבת שאני פרנואידית, מתומרנת;
I think I'm paranoid, too complicated.
אני חושבת שאני פרנואידית, יותר מידי מורכבת.




Bend me break me,
כופף אותי שבור אותי,
Anyway you need me;
איך שאתה צריך אותי;
All I want is you.
כל מה שאני רוצה זה אותך.
Bend me break me,
כופף אותי שבור אותי,
Breaking down is easy;
לשבור זה קל;
All I want is you.
כל מה שאני רוצה זה אותך.




I think I'm paranoid,
אני חושבת שאני פרנואידית,
I think I'm paranoid.
אני חושבת שאני פרנואידית.




Bend me break me,
כופף אותי שבור אותי,
Anyway you need me;
איך שאתה צריך אותי;
All I want is you.
כל מה שאני רוצה זה אותך.
Bend me break me;
כופף אותי שבור אותי;
Breaking down is easy;
לשבור זה קל;
All I want is you.
כל מה שאני רוצה זה אותך.




Steal me, deal me, anyway you heal me;
גנוב אותי, סחור בי, בכל דרך בה אתה מרפא אותי;
Maim me, tame me, you can never change me.
פגע בי, אלף אותי, אף פעם לא תוכל לשנות אותי.
Love me, like me, come ahead and fight me;
אהוב אותי, חבב אותי, בא והילחם בי;
Please me, tease me, go ahead and leave me.
ענג אותי, הקנט אותי, לך ותעזוב אותי.




Bend me break me,
כופף אותי שבור אותי,
Anyway you need me;
איך שאתה צריך אותי;
As long as I want you baby it's alright.
כל עוד אני רוצה אותך מותק זה בסדר.
Bend me break me,
כופף אותי שבור אותי,
Anyway you need me;
איך שאתה רוצה אותי;
As long as I want you baby it's alright.
כל עוד אני רוצה אותך זה בסדר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה