Top LeaderBoard

יום ראשון, 17 בפברואר 2019

The Cranberries - Ode To My Family.
הקרנבריז (החמוציות) – שיר למשפחתי.






Doo doo doo do, doo doo doo do;
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו;
Doo doo doo do, doo doo doo do.
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו.
Doo doo doo do, doo doo doo do;
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו;
Doo doo doo do, doo doo doo do.
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו.




Understand the things I say,
הבן את הדברים שאני אומרת,
Don't turn away from me;
אל תסובב את גבך אליי;
'Cause I spent half my life out there;
כי העברתי חצי מהחיים שלי שם בחוץ;
You wouldn't disagree.
אינך יכול שלא להסכים.
D'you see me, d'you see;
האם אתה רואה אותי, האם אתה רואה;
Do you like me, do you like me standing there?
האם אתה אוהב אותי, האם אתה אוהב אותי עומדת שם?
D'you notice, d'you know;
האם אתה שם לב, האם אתה יודע;
Do you see me, do you see me;
האם אתה רואה אותי, האם אתה רואה אותי;
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?




Unhappiness, where's when I was young;
עצבות, היתה כשהייתי צעירה;
And we didn't give a damn;
ולא היה איכפת לנו;
'Cause we were raised;
כי גודלנו;
To see life as a fun and take it if we can.
לקחת את החיים בכיף ולקחת אם אנו יכולים.




My mother, my mother she'd hold me;
אימי, אימי היתה מחזיקה אותי;
Did she hold me, when I was out there.
האם היא החזיקה אותי, כשהייתי שם בחוץ.
My father, my father, he liked me;
אבי, אבי, הוא אהב אותי;
Oh he liked me, does anyone care?
הו הוא אהב אותי, האם למישהו איכפת?




Doo doo doo do, doo doo doo do;
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו;
Doo doo doo do, doo doo doo do.
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו.




Understand what I've become,
הבן למה הפכתי,
It wasn't my design;
זו לא היתה הבחירה שלי;
And people everywhere think;
ואנשים בכל מקום חושבים;
Something better than I am.
משהו יותר טוב ממני.




But I miss you, I miss;
אך אני מתגעגעת אלייך, אני מתגעגעת;
'Cause I liked it, 'cause I liked it;
כי אהבתי את זה, כי אהבתי את זה;
When I was out there.
כשהייתי שם בחוץ.
D'you know this, d'you know;
האם אתה יודע את זה, האם אתה יודע;
You did not find me, you did not find;
לא מצאת אותי, לא מצאת;
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?





Unhappiness was when I was young,
עצבות היתה כשהייתי צעירה,
And we didn't give a damn;
ולא היה איכפת לנו;
'Cause we were raised;
כי גודלנו;
To see life as fun and take it if we can.
לקחת את החיים בכיף ולקחת אם אנו יכולים.




My mother, my mother she'd hold me;
אימי, אימי היתה מחזיקה אותי;
Did she hold me, when I was out there?
האם היא החזיקה אותי, כשהייתי שם בחוץ?
My father, my father, he liked me;
אבי, אבי, הוא אהב אותי;
Oh he liked me, does anyone care?
הו הוא אהב אותי, האם למישהו איכפת?
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?
Does anyone care?
האם למישהו איכפת?




Doo doo doo do, doo doo doo do;
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו;
Doo doo doo do, doo doo doo do.
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו.
Doo doo doo do, doo doo doo do;
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו;
Doo doo doo do, doo doo doo do.
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו.




Doo doo doo do, doo doo doo do;
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו;
Doo doo doo do, doo doo doo do.
דוו דוו דוו דו, דוו דוו דוו דו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה