Top LeaderBoard

יום רביעי, 29 במאי 2013


Tina Turner – The Best.

טינה טרנר – הטוב ביותר.




I call you when I need you, my heart's on fire;

אני קוראת לך כשאני צריכה אותך, ליבי בוער;


.You come to me, come to me wild and wired

אתה בא אליי, בא אליי פראי ונמרץ.


;Mmm, you come to me

מממ, אתה בא אליי;

Give me everything I need.

נותן לי כל מה שאני צריכה.

Give me a lifetime of promises and a world of dreams,

נותן לי ים של הבטחות ועולם מלא חלומות,

Speak a language of love like you know what it means.

מדבר את שפת האהבה ויודע מה אתה אומר.

Mmm, it can't be wrong;

מממ, זה לא יכול להיות לא נכון;

Take my heart and make it strong, baby.

קח את ליבי וחזק אותו, מותק.


 
You're simply the best, better than all the rest;

אתה פשוט הטוב ביותר, יותר טוב מכל השאר;
 
Better than anyone, anyone I ever met.

יותר טוב מכל אחד, מכל אחד שאי פעם פגשתי.

I'm stuck on your heart, I hang on every word you say;

אני דבוקה לליבך, אני נשענת על כל מילה שאתה אומר;

Tear us apart, baby I would rather be dead.

אם תיפרד, מותק אני מעדיפה למות.



;In your heart I see the star of every night and every day


בליבך אני רואה את הכוכב של כל לילה וכל יום;

In your eyes I get lost, I get washed away.

בעינייך אני נאבדת, אני נסחפת. 
 
Just as long as I'm here in your arms,

כל עוד אני פה בזרועותייך,

I could be in no better place;

איני יכולה להיות בשום מקום טוב יותר;



You're simply the best, better than all the rest;

אתה פשוט הטוב ביותר, טוב יותר מכל השאר;
 
Better than anyone, anyone I ever met.

טוב יותר מכל אחד, כל אחד שאי פעם פגשתי.

Oh I'm stuck on your heart, I hang on every word you say;

הו אני דבוקה לליבך, אני נשענת על כל מילה שאתה אומר;

Oh tear us apart no, no, baby, I would rather be dead.

הו אם תיפרד לא, לא, מותק, אני מעדיפה למות.



Each time you leave me I start losing control,

בכל פעם שאתה עוזב אותי אני מאבדת שליטה,

You're walking away with my heart and my soul.

אתה נעלם עם ליבי ונישמתי.

I can feel you even when I'm alone;

אני יכולה להרגיש אותך אפילו כשאני לבד;

Oh baby, don't let go.

הו מותק, אל תוותר.



Ooh you're the best (woo),

הוו אתה הטוב ביותר (אוו),

Better than all the rest;

טוב יותר מכל השאר;


.Better than anyone, anyone I ever met

טוב יותר מכל אחד, כל אחד שאי פעם פגשתי.


;Ooh, I'm stuck on your heart

הוו, אני דבוקה לליבך;


.I hang on every word you say

אני נשענת על כל מילה שאתה אומר.


;Oh tear us apart no, no, no

הו אם תיפרד, לא, לא, לא;


.Baby, I would rather be dead

מותק, אני מעדיפה למות.





!Oooh, you're the best

הוו, אתה הטוב ביותר! 

תגובה 1:

  1. שמי, נעמי סמואל לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אפטה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר APATA. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אפטה היה אשף אמיתי ורב עוצמה. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {drapata4@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה (+22958359273) תודה ד"ר apata.+

    השבמחק