Top LeaderBoard

יום חמישי, 13 ביוני 2013

 


.Phil Collins - A Groovy Kind Of Love
פיל קולינס – אהבה מגניבה.



;When I'm feeling blue, all I have to do


כשאני מרגיש עצוב, כל שאני צריך לעשות;


.Is take a look at you, then I'm not so blue

זה להביט בך, אז איני כל כך עצוב.


;When you're close to me, I can feel your heart beat

כשאת קרובה אליי, אני יכול להרגיש את פעימות ליבך;


.I can hear you breathing in my ear

אני יכול לשמוע את נשימתך באוזני.


.Wouldn't you agree, baby you and me got a groovy kind of love

הלא תסכימי, מותק לך ולי יש אהבה מגניבה.



Anytime you want to you can turn me onto,

בכל זמן שתרצי אתה יכולה לכוון אותי,


.Anything you want to, anytime at all

לכל מה שאת רוצה, בכל זמן.


;When I kiss your lips, ooh I start to shiver

כשאני נושק לשפתייך, הו אני מתחיל לרעוד;


.Can't control the quivering inside

לא מסוגל לשלוט ברטט שבתוכי.


.Wouldn't you agree, baby you and me got a groovy kind of love, oh

הלא תסכימי, מותק לך ולי יש אהבה מגניבה, הו.




;When I'm feeling blue, all I have to do

כשאני מרגיש עצוב, כל שאני צריך לעשות;


.Is take a look at you, then I'm not so blue

זה להביט בך, אז איני כל כך עצוב.


;When I'm in your arms, nothing seems to matter

כשאני בזרועותייך, כלום לא משנה;


.My whole world could shatter, I don't care

כל עולמי יכול להתפרק, לא איכפת לי.


;Wouldn't you agree, baby you and me got a groovy kind of love

הלא תסכימי, מותק לך ולי יש אהבה מגניבה;


.We got a groovy kind of love

יש לנו אהבה מגניבה.


;We got a groovy kind of love, oh

יש לנו אהבה מגניבה, הו;


.We got a groovy kind of love

יש לנו אהבה מגניבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה