Top LeaderBoard

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013


.Bill Withers – Ain't No Sunshine


ביל וויטרס – השמש אינה זורחת.                          .



Ain't no sunshine when she's gone,

השמש אינה זורחת כשהיא אינה,

It's not warm when she's away.

לא חם כשהיא לא פה.

Ain't no sunshine when she's gone,

השמש אינה זורחת כשהיא אינה,

She's always gone too long;

היא תמיד הולכת יותר מידי זמן;


Anytime she goes away.
בכל פעם שהיא הולכת.


 
Wonder this time where she's gone,

מעניין לאן היא הלכה הפעם,

Wonder if she's gone to stay.

מעניין אם היא הלכה לתמיד.

Ain't no sunshine when she's gone,

השמש אינה זורחת כשהיא אינה,

And this house just ain't no home;

והבית אינו בית;


Anytime she goes away.
בכל פעם שהיא הולכת.


 
And I know, I know, I know, I know,

ואני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע,

I know, I know, I know, I know, I know,

אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע,

I know, I know, I know, I know, I know,

אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע,

I know, I know, I know, I know, I know,

אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע,

I know, I know, I know, I know, I know,

אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע, אני יודע,

I know, I know,

אני יודע, אני יודע,

Hey, I oughtta leave the young thing alone,

היי, אני צריך לעזוב את הדבר הצעיר הזה,

But ain't no sunshine when she's gone;

אך השמש אינה זורחת כשהיא אינה;

Ain't no sunshine when she's gone;

השמש אינה זורחת כשהיא אינה;

Only darkness every day.

רק חושך כל יום.

Ain't no sunshine when she's gone,

השמש אינה זורחת כשהיא אינה,

And this house just ain't no home;

והבית אינו בית;


Anytime she goes away.
בכל פעם שהיא הולכת.

Anytime she goes away.

בכל פעם שהיא הולכת.

Anytime she goes away.

בכל פעם שהיא הולכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה