Top LeaderBoard

יום רביעי, 18 בספטמבר 2013


Bruno Mars – The Lazy Song.

ברונו מארס – שיר העצלן.




Today I don’t feel like doing anything,

היום לא בא לי לעשות כלום,
 
I just wanna lay in my bed.

אני פשוט רוצה לשכב במיטה.

Don’t feel like picking up my phone,

לא בא לי להרים את הטלפון,

So leave a message at the tone;

אז השאירו הודעה במשיבון;


Cus today I swear I'm not doing anything.
כי היום אני נשבע שאיני עושה כלום.




,Ah

אה,

I'm gonna kick my feet up then stare at the fan;

ארים את רגליי ואביט במאוורר;

Turn the T.V. on;

אדליק את הטלויזיה;

Throw my hand in my pants;

אשים את ידי במכנסיים;


Nobodys gon’ tell me I can't.
איש לא יגיד לי שאיני יכול.


 
No.

לא.

I'll be lounging on the couch just chillin in my snuggie,

אנוח בספה עדיין בפיג'מה,

Click to MTV so they can teach me how to dougie;

אעביר לאם. טי. וי. שהם ילמדו אותי איך לרקוד;


Cus in my castle I'm the freakin man.
כי בטירה שלי אני הבוס.


 
Oh Oh,

הו הו,

Yes I said it;

כן אמרתי את זה;

I said it;

אמרתי את זה;


I said it cus I can.
אמרתי את זה כי אני יכול.


 
Today I don’t feel like doing anything,

היום לא בא לי לעשות כלום,

I just wanna lay in my bed.

אני פשוט רוצה לשכב במיטה.

Don’t feel like picking up my phone,

לא בא לי להרים את הטלפון,

So leave a message at the tone;

אז השאירו הודעה במשיבון;

Cus today I swear I'm not doing anything;

כי היום אני נשבע שאיני עושה כלום;

Nothing at all.

לגמרי כלום.


 
Ooh hoo ooh hoo,

הו הו הו הו,

Hoo ooh ooh;

הו הו הו;


Nothing at all.
לגמרי כלום.

Ooh hoo ooh hoo,

הו הו הו הו,


Hoo ooh ooh.
הו הו הו.



 
Tomorrow I wake up,

מחר אקום,

Do some P 90 X.

אעשה קצת כושר.

Meet a really nice girl,

אפגוש נערה חמודה מאוד,

Have some really nice sex.

אעשה סקס ממש טוב.

And she's gonna scream out,

והיא תצעק,


This is great, (yeah this is great) yeah.
זה נהדר, (כן זה נהדר) כן.


 
I might mess around and,

אולי אשחק,

Get my college degree.

ואוציא תואר.

I bet my old man

אני בטוח שאבי

Will be so proud of me,

יהיה כל כך גאה בי,


But sorry pops, you'll just have to wait.
אך מצטער אבא, פשוט תצטרך לחכות.


Oh,

הו,

Yes I said it;

כן אמרתי את זה;

I said it;

אמרתי את זה;


I said it cus I can.
אמרתי את זה כי אני יכול.


 
Today I don’t feel like doing anything,

היום לא בא לי לעשות כלום,

I just wanna lay in my bed.

אני פשוט רוצה להישאר במיטה.

Don’t feel like picking up my phone,

לא בא לי להרים את הטלפון,

So leave a message at the tone;

אז השאירו הודעה במשיבון;


Cus today I swear I'm not doing anything.
כי היום אני נשבע שאיני עושה כלום.



No, I ain't gonna cumb my hair;

לא, לא אסרק את שערי;

Cus I ain't going anywhere;

כי איני הולך לשום מקום;


No no no no no no no no no no-o.
לא לא לא לא לא לא לא ל-א.


 
I'll just strut in my birthday suit,

רק אתהלך לי ב*חליפת היומולדת שלי,

And let everything hang loose;

ואתן להכול להיות משוחרר;


Yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah ye-ah.
כן כן כן כן כן כן כן כן כן כ-ן.


Oh,

הו,

Today I don’t feel like doing anything;

היום לא בא לי לעשות כלום;

I just wanna lay in my bed.

אני פשוט רוצה לשכב במיטה.

Don’t feel like picking up my phone,

לא בא לי להרים את הטלפון,

So leave a message at the tone.

אז השאירו הודעה במשיבון.

Cus today I swear I'm not doing anything,

כי היום אני נשבע שאיני עושה כלום,

Nothing at all.

לגמרי כלום.


 
Ooh hoo ooh hoo,

הו הו הו הו,

Hoo ooh ooh;

הו הו הו;


Nothing at all.
לגמרי כלום.

Ooh hoo ooh hoo,

הו הו הו הו,

Hoo ooh ooh;

הו הו הו;

Nothing at all.

לגמרי כלום.


*חליפת יום הולדת – ערום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה