Top LeaderBoard

יום שבת, 26 במאי 2018


James Arthur – Can I Be Him?
ג'יימס ארתור -  האם אני יכול להיות הוא?





You walked into the room and now my heart has been stolen,
נכנסת אל תוך החדר ועכשיו ליבי נגנב,
You took me back in time to when I was unbroken.
לקחת אותי חזרה בזמן לזמן בו לא הייתי שבור.
Now you're all I want,
עכשיו את כל מה שאני רוצה,
And I knew it from the very first moment.
וידעתי את זה מהרגע הראשון.
'Cause a light came on when I heard that song and I want you to sing it again.
כי אור נכנס כששמעתי את השיר ההוא ורציתי שתשירי אותו שוב.
I swear that every word you sing, you wrote them for me;
אני נשבע שכל מילה שאת שרה, כתבת אותם בשבילי;
Like it was a private show, I know you never saw me.
כאילו שזה היה מופע פרטי, אני יודע שמעולם לא ראית אותי.
When the lights come on and I'm on my own,
כשהאורות באים ואני לבדי,
Will you be there to sing it again?
האם תהיי שם לשיר את זה שוב?
Could I be the one you talk about in all your stories,
האם אני יכול להיות האחד עליו את מדברת בכל סיפורייך,
Can I be him?
האם אני יכול להיות הוא?



I heard there was someone but I know he don't deserve you,
שמעתי שהיה מישהו אך אני יודע שהוא לא ראוי לך,
If you were mine I'd never let anyone hurt you, no, no.
אם היית שלי לעולם לא אתן לאף אחד לפגוע בך, לא, לא.
I wanna dry those tears, kiss those lips;
אני רוצה לנגב את הדמעות האלה, לנשק את השפתיים האלה;
It's all that I've been thinking about.
זה כל מה שעליו חשבתי.
'Cause a light came on when I heard that song and I want you to sing it again.
כי אור נכנס כששמעתי את השיר הזה ואני רוצה שתשירי אותו שוב.



I swear that every word you sing, you wrote them for me;
אני נשבע שכל מילה שאת שרה, כתבת אותם בשבילי;
Like it was a private show, but I know you never saw me.
כאילו שזה היה מופע פרטי, אך אני יודע שמעולם לא ראית אותי.
When the lights come on and I'm on my own,
כשהאורות באים ואני לבדי,
Will you be there to sing it again?
האם תהיי שם לשיר אותו שוב?
Could I be the one you talk about in all your stories?
האם אני יכול להיות האחד שעליו את מדברת בכל סיפורייך?



Can I be the one,
האם אני יכול להיות האחד,
Can I be the one;
האם אני יכול להיות האחד;
Can I be the one;
האם אני יכול להיות האחד;
Oh, can I, can I be him?
הו, האם אני יכול, האם אני יכול להיות הוא?



Won't you sing it again?
האם לא תשירי את זה שוב?
Oh, when you sing it again;
הו, כשאת שרה את זה שוב;
Can I be him?
האם אני יכול להיות הוא?
Oh, sing it again, yeah;
הו, שירי את זה שוב, כן;
Oh, when you sing it again;
הו, כשאת שרה את זה שוב;
Can I be him?
האם אני יכול להיות הוא?



I swear that every word you sang, you wrote 'em for me;
אני נשבע שכל מילה ששרת, כתבת אותם בשבילי;
Like it was a private show, but I know you never saw me.
כאילו זה היה מופע פרטי, אך אני יודע שמעולם לא ראית אותי.
When the lights come on and I'm on my own,
כשהאורות באים ואני לבדי,
Will you be there, will you be there?
האם תהיי שם, האם תהיי שם?
Can I be the one you talk about in all your stories?
האם אני יכול להיות האחד שעליו את מדברת בכל סיפורייך?



Can I be him?
האם אני יכול להיות הוא?
Can I be him?
האם אני יכול להיות הוא?
Can I be him?
האם אני יכול להיות הוא?
Can I be him?
האם אני יכול להיות הוא?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה