Top LeaderBoard

יום שלישי, 4 באוקטובר 2022

 

 

Do Maar – De Bom.

לך על זה – הפצצה.

 

 


      Carriere maken,

דואג לעתיד שלי,
Voordat de bom valt,

לפני שהפצצה נופלת,
Werken aan mijn toekomst,

עובד על העתיד שלי,
Voordat de bom valt,

לפני שהפצצה נופלת,
Ik ren door mijn agenda,

עובר על היומן שלי,
Voordat de bom valt,

לפני שהפצצה נופלת,
Veilig in het ziekenfonds,

מבוטח בביטוח בריאות,

Voordat de bom valt.

לפני שהפצצה נופלת.

 

 

      En als de bom valt,

·        וכשהפצצה נופלת

·        Dan lig ik in mijn nette pak

·        אז אני שוכב בחליפה המצוחצחת
Diploma's en mijn cheques op zak

·        תעודות על השכלה ושיקים בכיס
Mijn polis en mijn woordenschat

·        הביטוח שלי והמילים הנחמדות שלי
Onder de flatgebouwen van de stad

·        מתחת לבנייני הממשלה
Naast jou

·        לידך

 

 

     Laat maar vallen dan

עזוב את זה


Het komt er toch wel van

יהיה בסדר
Het geeft niet of je rent

זה לא משנה שאתה שוכר
Ik heb jou nooit gekend

מעולם לא הכרתי אותך
Wil weten wie jij bent

רוצה לדעת מי את
Wil weten wie jij bent

רוצה לדעת מי את

 

 

 

Ik ben verzekerd van success

אני מבוטח מהצלחה
Tegen brand en voor mijn leven (Voordat de bom valt)

נגד שריפה ולחיי
Ik heb van alles maar geen tijd

יש לי הכל חוץ מזמן
Ook niet voor heel even (Voordat de bom valt)

אפילו לשניה (לפני שהפצצה נופלת)
Ik moet aan mijn salaris denken

אני צריך לדאוג למשכורת שלי
En aan mijn relaties (Voordat de bom valt)

ועל היחסים שלי (לפני ששהפצצה נופלת)
Maar liever weet ik wie jij bent

אבל עדיף שאדע מי את
Voordat het te laat is (Voordat de bom valt)

 

 

 

 

לפני שיהיה מאוחר מידי (לפני שהפצצה נופלת)

Want als de bom valt

כי כשהפצצה נופלת

Dan lig ik in mijn nette pak

אז אשכב בחליפה המצוחצחת שלי
Diploma's en mijn cheques op zak

תעודות על השכלה ושיקים בכיס
Mijn polis en mijn woordenschat

הביטוח שלי והמילים הנחמדות שלי
Onder de flatgebouwen van de stad

מתחת לבניני משרדי העיר
Naast jou

לידך

 

 

 

Laat maar vallen dan

עזוב את זה
Het komt er toch wel van

זה יבוא בכל מקרה
Het geeft niet of je rent

זה לא משנה אם אתה שוכר
Ik heb jou nooit gekend

מעולם לא הכרתי אותך
Wil weten wie jij bent

רוצה לדעת מי את
Wil weten wie jij bent

רוצה לדעת מי את

 

 

 

Laat maar vallen dan

עזוב את זה
Het komt er toch wel van

יהיה בסדר
Het geeft niet of je rent

זה לא משנה אם אתה שוכר
Ik heb jou nooit gekend

מעולם לא הכרתי אותך
Wil weten wie jij bent

רוצה לדעת מי את
Wil weten wie jij bent

רוצה לדעת מי את

 

 

Jij moet nog huiswerk maken

אתה צריך עוד לעשות שיעורי בית
Voordat de bom valt

לפני שהפצצה נופלת
Een diploma halen

לרכוש השכלה
Voordat de bom valt

לפני שהפצצה נופלת
E=MC kwadraat

E=MC ריבוע
Voordat de bom valt

לפני שהפצצה נופלת
Mit-nach-nebst-nächst-sammt-bei-seit-von-

אחר כך נסתדר

Zu-zuwieder-entgegen-außer-aus

 

 מחדש רק נצא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה